Privacy verklaring

Geluk Renovatie & Interieur, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Contactgegevens:
Bernard@metgeluk.nl
Holtakkerweg 10
6537TN
06-53633263

Persoonsgegevens die wij verwerken
Geluk verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt. Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

  • Voor- en achternaam
  • Geslacht
  • Adresgegevens
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Overige persoonsgegevens die u actief verstrekt bijvoorbeeld door een profiel op deze website aan te maken, in correspondentie en telefonisch
  • Locatiegegevens
  • Bankrekeningnummer

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken
Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als u er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via bernard@metgeluk.nl, dan verwijderen wij deze informatie.

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken Geluk verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

  • Het afhandelen van een betaling
  • U te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
  • Geluk verwerkt ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die wij nodig hebben voor onze belastingaangifte.

Geautomatiseerde besluitvorming
Geluk neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma's of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van Geluk) tussen zit. Geluk gebruikt de volgende computerprogramma's of -systemen: [aanvullen met naam van het systeem, waarom het gebruikt wordt, onderliggende logica, belang en verwachte gevolgen voor betrokkene]

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren
Geluk bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Wij bewaren persoonsgegevens voor de duur van een lopende opdracht of zolang als wettelijke termijnen aangeven.

Delen van persoonsgegevens met derden
Geluk verkoopt uw gegevens niet aan derden en verstrekt deze uitsluitend indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die uw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van uw gegevens. Geluk blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen.

Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken Geluk gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.

IP-adres
Wanneer u www.metgeluk.nl bezoekt, registreren wij het IP-adres van uw computer. Het IP-adres is het numerieke adres van de computer die wordt gebruikt om de website te bezoeken.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door Geluk en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar bernard@metgeluk.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek. Geluk wil u er tevens op wijzen dat u de mogelijkheid heeft om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
Geluk neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op via bernard@metgeluk.nl.

Wijzigingen privacyverklaring
Deze privacyverklaring kan worden gewijzigd op basis van interne veranderingen of nieuwe wetgeving.

Algemene voorwaarden

Geluk Renovatie & Interieur Algemene Voorwaarden

Artikel 1 Algemeen 1.1 Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedere aanbieding, offerte en overeenkomst tussen Geluk Renovatie & Interieur, Gerardsweg 28, 6525 RT, Nijmegen, KvK 63480875, hierna te noemen: “Opdrachtnemer” en een Opdrachtgever , voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

1.2 Onder voorwaarden wordt verstaan deze algemene voorwaarden van Opdrachtnemer.

1.3 De onderhavige voorwaarden zijn eveneens van toepassing op handelingen van door de Opdrachtnemer in het kader van de overeenkomst ingeschakelde derden.

1.4 Onder overeenkomst wordt verstaan een overeenkomst van aanneming van werk of een overeenkomst van opdracht tussen Opdrachtgever en Opdrachtnemer

1.5 Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd mochten worden, dan blijft het overigen in deze algemene voorwaarden bepaalde volledig van toepassing. Opdrachtnemer en de Opdrachtgever zullen alsdan in overleg treden teneinde nieuwe bepalingen ter vervanging van de nietige of vernietigde bepalingen overeen te komen, waarbij zoveel als mogelijk het doel en de strekking van de oorspronkelijke bepalingen in acht wordt genomen.

1.6 De toepasselijkheid van de door Opdrachtgever gehanteerde Algemene Voorwaarden wordt uitdrukkelijk van de hand gewezen.

1.7 Indien de Opdrachtnemer niet steeds strikte naleving van deze voorwaarden verlangt, betekent dit niet dat de bepalingen van de algemene voorwaarden daarvan niet van toepassing zijn, of dat Opdrachtnemer in enigerlei mate het recht zou verliezen om in andere gevallen de stipte naleving van deze algemene voorwaarden te verlangen.

Artikel 2 Offertes, Aanbiedingen en Prijzen

2.1 Alle offertes en/of aanbiedingen van Opdrachtnemer vervallen na veertien dagen, tenzij een termijn voor aanvaarding is gesteld.

2.2 Opdrachtnemer kan niet aan zijn offertes en/of aanbiedingen worden gehouden indien de Opdrachtgever redelijkerwijs kan begrijpen dat de offertes en/of aanbiedingen, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of verschrijving bevatten.

2.3 De vermelde werkzaamheden vernoemd in de offertes, worden uitgevoerd naar de opgegeven maten, tekeningen en bepalingen die zijn verstrekt door Opdrachtgever.

2.4 De prijzen in de genoemde offertes en/of aanbiedingen zijn inclusief btw. Btw bedragen worden op aanbiedingen, offertes, overeenkomsten, facturen en dergelijke apart vermeld.

2.5 Een samengestelde prijsopgave verplicht Opdrachtnemer niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs. Offertes en/of aanbiedingen gelden niet automatisch voor toekomstige orders.

2.6 Tussentijdse prijsstijgingen van grond- en hulpstoffen worden aan Opdrachtgever doorberekend.

2.7 Overige kostenverhogende omstandigheden geven Opdrachtnemer recht op vergoeding van de daaruit voortvloeiende gevolgen. Opdrachtnemer stelt Opdrachtgever zo spoedig mogelijk op de hoogte van dergelijke omstandigheden. Onder kostenverhogende omstandigheden worden verstaan die omstandigheden waarmee bij het tot stand komen van de overeenkomst geen rekening hoefde te worden gehouden met de kans dat zij zich voordoen, niet aan Opdrachtnemer kunnen worden toegerekend en die de kosten van het werk verhogen.

Artikel 3 Duur, Termijnen en Fasen

3.1 Is voor de uitvoering van de overeenkomst een termijn overeengekomen of opgegeven, dan betreft dit nimmer een fatale termijn. Indien de overeengekomen termijn verstreken is, dient Opdrachtgever Opdrachtnemer schriftelijk in gebreke te stellen en daarbij een redelijke termijn bieden om uitvoering te geven aan de overeenkomst.

3.2 Opdrachtnemer behoudt zich het recht voor om in verschillende fasen uitvoering van de overeenkomst te geven. Uitgevoerde fasen kunnen derhalve afzonderlijk worden gefactureerd.

Artikel 4 Uitvoering en Wijziging van de Overeenkomst 4.1 Opdrachtgever zorgt ervoor dat alle gegevens (zoals vergunning, beschikkingen, ontheffingen enz.) die noodzakelijk zijn of waarvan Opdrachtgever redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van de overeenkomst, tijdig aan Opdrachtnemer worden verstrekt.

4.2 Opdrachtgever zorgt ervoor dat Opdrachtnemer tijdig kan beschikken over het terrein en/ of ruimte(s) waar het werk moet worden uitgevoerd.

4.3 Opdrachtgever verschaft aansluitingsmogelijkheden ten behoeve van de voor het werk benodigde nutsvoorzieningen (gas, water, elektriciteit) en draagt hiervan de kosten.

4.4 Opdrachtgever zorgt voor voldoende gelegenheid voor aanvoer, opslag en/ of afvoer van bouwstoffen, materialen en werktuigen binnen werkafstand van het werk.

4.5 Indien na totstandkoming van de overeenkomst blijkt dat het bouwterrein verontreinigd is of de uit het werk komende bouwstoffen verontreinigd zijn, is de Opdrachtgever aansprakelijk voor de daaruit voor de uitvoering van het werk voortvloeiende gevolgen.

4.6 Opdrachtgever dient ervoor te zorgen dat door derden uit te voeren werkzaamheden die niet tot het werk van Opdrachtnemer behoren zodanig en tijdig worden verricht, dat de uitvoering van het werk van Opdrachtnemer daarvan geen vertraging ondervindt.

4.7 Indien de voor de uitvoering van de overeenkomst vereiste benodigdheden - die in dit artikel zijn vermeld - niet tijdig aan Opdrachtnemer zijn verstrekt of ter beschikking zijn gesteld, is Opdrachtgever aansprakelijk voor alle gevolgen wanneer dit niet of niet tijdig geschiedt.

4.8 Opdrachtnemer is in geen geval in verzuim als er geen uitvoering aan de overeenkomst kan worden gegeven, als gevolg van vertraging of het niet deugdelijk nakomen van de verplichtingen aan de zijde van Opdrachtgever jegens Opdrachtnemer. Opdrachtnemer is tevens gerechtigd vertragingskosten bij Opdrachtgever in rekening te brengen.

Artikel 5 Meer- en minderwerk

5.1 Het werk omvat alleen de op de offerte gespecificeerde werkzaamheden. De kosten van meerwerk komen geheel voor rekening van Opdrachtgever.

5.2 Meerwerk omvat enerzijds extra werk doordat Opdrachtgever aanvullende wensen heeft op het eerder geoffreerde te realiseren werk. Anderzijds ontstaat meerwerk doordat tijdens de uitvoering duidelijk wordt dat er onvoorziene werkzaamheden, anders dan gespecificeerd, verricht moeten worden om het geoffreerde eindresultaat te behalen.

5.3 Meerwerk wordt afgerekend op basis van de daarvoor overeengekomen vergoeding.

Artikel 6 Opschorting, Opzegging en Ontbinding

6.1 Opdrachtnemer is bevoegd de nakoming van zijn verplichtingen op te schorten of de overeenkomst te ontbinden, indien: o Opdrachtgever de verplichtingen uit de overeenkomst niet, niet volledig of niet tijdig nakomt en hiervan in gebreke is gesteld door Opdrachtnemer; o Na het sluiten van de overeenkomst omstandigheden hem ter kennis zijn gekomen goede grond geven te vrezen dat Opdrachtgever de verplichtingen niet zal nakomen; o Door vertraging aan de zijde van Opdrachtgever niet langer van Opdrachtnemer kan worden gevergd dat Opdrachtnemer de overeenkomst tegen de oorspronkelijk overeengekomen condities zal nakomen; o Zich omstandigheden voordoen welke van dien aard zijn dat nakoming van de overeenkomst onmogelijk is of indien er zich anderszins omstandigheden voordoen welke van dien aard zijn dat ongewijzigde instandhouding van de overeenkomst in redelijkheid niet van Opdrachtnemer kan worden gevergd.

6.2 In geval van overlijden, liquidatie, (aanvrage van) surséance van betaling of schuldsanering, beslaglegging of een andere omstandigheid waardoor Opdrachtgever niet langer vrijelijk over zijn vermogen kan beschikken, staat Opdrachtnemer vrij om de overeenkomst terstond en met directe ingang te ontbinden, zonder enige verplichting zijnerzijds tot betaling van enige schadevergoeding of schadeloosstelling. De vorderingen van Opdrachtnemer op Opdrachtgever zijn in dat geval direct opeisbaar.

6.3 Indien Opdrachtgever de uitvoering tijdelijk opschort dan wel geheel intrekt op grond van een niet aan Opdrachtnemer toe te rekenen oorzaak, dan is Opdrachtnemer gerechtigd om zijn schade te verhalen bij Opdrachtgever. De schade omvat mede het positief contractsbelang voor Opdrachtnemer.

6.4 Indien Opdrachtgever een geplaatste order geheel of gedeeltelijk annuleert, dan zullen de daarvoor bestelde of gereedgemaakte zaken, vermeerdert met de eventuele aanvoer-, afvoer- en afleverkosten daarvan en de voor de uitvoering van de overeenkomst gereserveerde arbeidstijd, geheel aan Opdrachtgever in rekening worden gebracht.

Artikel 7 Oplevering

7.1 Indien Opdrachtnemer te kennen heeft gegeven dat het overeengekomen werk klaar is om opgeleverd te worden en Opdrachtgever het werk niet binnen veertien dagen keurt en al dan niet onder voorbehoud aanvaardt dan wel onder aanwijzing van de gebreken weigert, wordt opdrachtgever geacht het werk stilzwijgend te hebben aanvaard. Na aanvaarding wordt het werk als opgeleverd beschouwd.

7.2 Na oplevering is het werk voor risico van Opdrachtgever. Derhalve blijft Opdrachtgever de prijs verschuldigd, ongeacht tenietgaan of achteruitgang van het werk door een oorzaak die niet aan Opdrachtnemer kan worden toegerekend.

7.4 Opdrachtnemer is ontslagen van aansprakelijkheid voor gebreken die Opdrachtgever ten tijde van oplevering redelijkerwijs had moeten ontdekken en hierover niet tijdig heeft geklaagd bij Opdrachtnemer.

Artikel 8 Herstel van Gebreken

8.1 Opdrachtgever meldt na keuring de geconstateerde gebreken schriftelijk bij Opdrachtnemer.

8.2 Gebreken die bij de hiervoor omschreven keuring niet waarneembaar waren, moeten door de Opdrachtgever binnen acht dagen na het waarnemen van deze gebreken aan Opdrachtnemer schriftelijk worden gemeld.

8.3 Voldoet Opdrachtgever niet aan de in lid 1 en lid 2 omschreven wijze waarop de gebreken gemeld moeten worden, dan vervalt het recht dat Opdrachtgever heeft om herstel te vorderen bij Opdrachtnemer.

8.4 Opdrachtnemer beoordeelt de gebreken. Indien Opdrachtnemer voor de gebreken aansprakelijk is, moet Opdrachtgever de gelegenheid bieden aan Opdrachtnemer om de gebreken binnen redelijke termijn te herstellen.

8.5 Opdrachtnemer behoudt zich het recht het herstel zelf en naar eigen inzicht uit te voeren.

Artikel 9 Aansprakelijkheid

9.1 Opdrachtnemer is niet aansprakelijk voor schade die wordt veroorzaakt door materialen, hulpmiddelen of de bewerkte ondergrond die door of namens Opdrachtgever ter beschikking zijn gesteld of zijn voorgeschreven.

9.2 Indien Opdrachtgever wenst dat bepaalde materialen of onderdelen worden geleverd door bij name genoemde fabrikanten of leveranciers, is Opdrachtnemer niet aansprakelijk voor gebreken van het door Opdrachtgever geleverde materiaal.

9.3 Opdrachtnemer is niet aansprakelijk voor indirecte schade van Opdrachtgever of derden, waaronder gevolgschade en bedrijfsschade.

9.4 In geval van aansprakelijkheid van Opdrachtnemer, is de aansprakelijkheid van Opdrachtgever beperkt tot directe schade en beperkt tot het bedrag dat uit hoofde van een beroeps- of bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering door de verzekeraar per geval gedekt wordt.

Artikel 10 Overmacht

10.1 Opdrachtnemer is niet gehouden tot nakoming van enige verplichting jegens Opdrachtgever indien de nakoming wordt belemmerd als gevolg van een omstandigheid die niet te wijten is aan de schuld van Opdrachtnemer, of welke niet krachtens de wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor zijn rekening komt.

10.2 Opdrachtnemer kan de verplichtingen uit de overeenkomst opschorten voor de periode dat de overmacht zich voordoet.

10.3 Onder overmacht wordt in deze algemene voorwaarden verstaan, naast hetgeen daaromtrent in de wet en rechtspraktijk wordt begrepen, alle van buitenkomende oorzaken, voorzien of niet voorzien, waarop Opdrachtnemer geen invloed kan uitoefenen, doch waardoor Opdrachtnemer niet in staat is zijn verplichtingen na te komen.

Artikel 11 Betaling en Incasso

11.1 Indien partijen betaling in termijnen zijn overeengekomen, geschiedt betaling in evenredigheid met de voortgang.

11.2 Indien betaling in termijnen is overeengekomen en de Opdrachtgever zijn verplichtingen terzake betaling van de termijnen niet nakomt, heeft Opdrachtnemer de bevoegdheid het werk op te schorten. Eventuele schade die hieruit voortvloeit dient door Opdrachtgever aan Opdrachtnemer te worden vergoed.

11.3 Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum, tenzij anders is overeengekomen.

11.4 Indien Opdrachtgever in gebreke blijft in de tijdige betaling van een factuur, dan verkeert Opdrachtgever van rechtswege in verzuim en is de vordering onmiddellijk opeisbaar. Opdrachtnemer is in zulks geval gerechtigd de wettelijke rente te berekenen, gerekend vanaf het moment dat Opdrachtgever in verzuim is tot het volledig verschuldigde bedrag is voldaan.

11.5 Na deugdelijke in gebreke stelling komen alle redelijke kosten ter verkrijging van voldoening buiten rechte voor rekening van Opdrachtgever. De buitengerechtelijke kosten worden berekend op basis van hetgeen in de Nederlandse incassopraktijk gebruikelijk is. Indien Opdrachtnemer echter hogere kosten ter incasso heeft gemaakt die redelijkerwijs noodzakelijk waren, komen de werkelijk gemaakte kosten voor vergoeding in aanmerking. De eventuele gemaakt gerechtelijke en executiekosten en wettelijk rente hierover, zijn eveneens voor rekening voor Opdrachtgever.

Artikel 12 Verwerking Persoonsgegevens

12.1 Voor zover in het kader van het uitvoeren van de werkzaamheden persoonsgegevens worden verwerkt, zullen deze persoonsgegevens op een behoorlijke en zorgvuldige wijze worden verwerkt en overeenkomstig de Wet Bescherming Persoonsgegevens en Algemene Verordening Gegevensbescherming.

12.2 Technische en/ of organisatorische maatregelen zullen worden getroffen om de persoonsgegevens te beschermen tegen verlies of enige andere vorm van onrechtmatige verwerking, daarbij rekening houdend met de stand van de techniek en de aard van de verwerking.

12.3 Wanneer de overeenkomst tussen de Opdrachtnemer en Opdrachtgever eindigt, zal Opdrachtnemer de persoonsgegevens die hij heeft verwerkt bij het uitvoeren van de overeenkomst teruggeven aan Opdrachtgever en/ of vernietigen.

Artikel 13 Eigendomsvoorbehoud en Intellectuele Eigendom

13.1 Opdrachtnemer behoudt zich het eigendom van geleverde zaken (inclusief geleverde meer- / minderwerk) voor totdat Opdrachtgever volledig aan zijn verplichtingen heeft voldaan.

13.2 Door Opdrachtnemer geleverde zaken, die onder het eigendomsvoorbehoud vallen, mogen niet worden doorverkocht en mogen nimmer als betaalmiddel worden gebruikt. De Opdrachtgever is niet bevoegd om de onder het eigendomsvoorbehoud vallende zaken te verpandenof op enige andere wijze te bezwaren.

13.2 Opdrachtnemer heeft het recht de door de uitvoering van een overeenkomst aan zijn zijde toegenomen kennis ook voor andere doeleinden te gebruiken, voor zover hierbij geen strikt vertrouwelijke informatie van de Opdrachtgever ter kennis van derden wordt gebracht.

Artikel 14 Toepasselijk Recht en Geschillen

14.1 Op alle rechtsbetrekkingen waarbij Opdrachtnemer partij is, is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing, ook indien aan een verbintenis geheel of gedeeltelijk in het buitenland uitvoering wordt gegeven of indien de bij de rechtsbetrekking betrokken partij aldaar woonplaats heeft.

14.2 De rechter in de vestigingsplaats van Opdrachtnemer is bij uitsluiting bevoegd van geschillen kennis te nemen, tenzij de wet dwingend anders voorschrijft. Niettemin heeft Opdrachtnemer het recht het geschil voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter.

14.3 Partijen zullen eerst een beroep op de rechter doen nadat zij zich tot het uiterste hebben ingespannen een geschil in onderling overleg te beslechten.

Artikel 15 Geldende rechtsverhouding(en)

15.1 De rechtsverhouding tussen Opdrachtgever en Opdrachtnemer wordt beheerst door de UAV (Uniforme Administratieve Voorwaarden voor uitvoering van werken), te weten, de versie zoals deze drie maanden voor de aanbesteding/overeenkomst door de principaal luidt.